החזרות
במידה ומסיבה כלשהי אינך מרוצה מהפריט, ניתן לשלוח אותו אלינו חזרה בהתאם להנחיות (עד 14 ימי עסקים מיום קבלת החבילה) ולקבל החזר כספי/קרדיט לשימוש באתר בהתאם להעדפתך.
החזרה יכולה להתבצע בשתי הדרכים הבאות:
1.ללא עלות- דרך דואר ישראל ע״י שימוש במדבקת הגוביינא ומילוי טופס ההחזרה לפי ההנחיות.
2. בתשלום- דרך האתר יש לייצר הזמנת איסוף עם שליח. עלות של 12 ש"ח אשר תקוזז מסכום הזיכוי.
חבילה שנשלחה בדואר צפויה להתקבל אצלנו בתוך 14 ימי עסקים. בעת קבלת הזיכוי ניידע אותך באמצעות עדכון מייל.
חבילה שנשלחה עם שליח צפויה להתקבל אצלנו עד 2 ימי עסקים. בעת קבלת הזיכוי/קרדיט לאתר ניידע אותך באמצעות עדכון מייל.
שימי לב, לא ניתן להחזיר/להחליף פריטים בסניפי הרשת.
הנחיות החזרה של פריטי לבוש ואקססוריז:
- יש לוודא כי הפריט לא נלבש, לא נעשה בו שימוש ואין בו כל נזק או פגם
- על התווית להיות מצורפת לבגד בשלמותה
- יש לארוז את הפריט באריזתו המקורית או בכל שקית אטומה אחרת (ועמידה)
- יש לצרף לחבילה את טופס ההחזרה (הנחיות מפורטות מופיעות בהמשך)
- יש להדביק על גבי החבילה את מדבקת הגוביינא המצורפת לחבילה ולוודא שהיא מציגה את פרטי הכתובת כראוי.
את ההוראות המדויקות לביצוע ההחזרה תוכלי למצוא גם בטופס המצורף לאריזה בה קיבלת את ההזמנה.
החזר כספי:
-החזר כספי יועבר לכרטיס האשראי ממנו בוצעה ההזמנה, בתוך 7 ימים ממועד קבלת הפריט במשרדינו.
- תנאי ההחזר זהה לתנאי העסקה המקורית: כלומר עסקה שבוצעה בתשלומים, ההחזר יינתן בתשלומים
- ביטול העסקה יבוצע על ידינו ואין צורך לפנות עם הבקשה לחברת האשראי.
- לא יתבצע זיכוי על פריט אשר יימצא כי נפגם על ידי הלקוח.
איך ממלאים את טופס ההחזרה?
פשוט מאוד! בחבילה שקיבלת ישנו טופס אותו עלייך למלא ולצרף לאריזה המקורית יחד עם הפריט או הפריטים אותם תרצי להחזיר (לפי הנחיות ההחזרה)
בטופס יש למלא שם מלא, מספר ההזמנה כפי שמופיעה בחשבונית הקבלה, מספר פריט ואת סיבת ההחזרה כדי שנוכל ללמוד ולהשתפר!
את סיבת ההחזרה תוכלי לבחור מבין האפשרויות הבאות:
1. המידה קטנה
2. המידה גדולה
3. הגזרה לא מתאימה לי
4. הפריט לא נראה כמו בתמונה באתר
5. הפריט לא נוח לי
6. איכות הפריט
7. הפריט פגום
הנחיות החזרות עם שליח:
ללקוחה רשומה לאתר-
במידה וביצעת את ההזמנה כלקוחה רשומה , היכנסי לחשבון שלי ,לחצי על ההזמנות שלי ,
עלייך לבחור במספר ההזמנה אותה תרצי להחזיר, לאחר מכן יהיה עלייך לסמן את הפריט אותו תרצי להחזיר ואת סיבת ההחזרה –
אנחנו תמיד בעד לשמוע, ללמוד ולהשתפר :)
כתובת האיסוף היא הכתובת אליה נשלחה ההזמנה שבחרת,
במידה ותרצי לשנות את הכתובת תוכלי לעשות זאת דרך "כתובת לקוחה" .
לאחר שביצעת את האיסוף תוכלי לעקוב אחר סטטוס החבילה בחשבון שלי - החזרות.
מהרגע שהחבילה תגיע למשרדי החברה עד כ-7 ימי עסקים תישלח אלייך חשבונית זיכוי למייל.
עלות איסוף באמצעות שליח עד הבית הינו 12 ש"ח שיתקזזו מסכום הזיכוי.
לקוחה אורחת -
במידה וביצעת את ההזמנה כאורחת, יש להיכנס לקישור הבא > https://www.studiopasha.co.il/rma/guest/login
ולמלא את הפרטים הבאים: מספר הזמנה כפי שהיא מופיעה בחשבונית הקבלה שלך, מספר טלפון נייד וכתובת דוא"ל.
לאחר מכן יהיה עלייך לסמן את הפריט אותו תרצי להחזיר ואת סיבת ההחזרה –אנחנו תמיד בעד לשמוע, ללמוד ולהשתפר :)
כתובת האיסוף היא הכתובת אליה נשלחה ההזמנה שבחרת,
במידה ותרצי לשנות את הכתובת תוכלי לעשות זאת דרך "כתובת לקוחה".
לאחר שביצעת את האיסוף תוכלי לעקוב אחר סטטוס החבילה בחשבון שלי - החזרות.
מהרגע שהחבילה תגיע למשרדי החברה עד כ-7 ימי עסקים תישלח אלייך חשבונית זיכוי למייל.
עלות איסוף באמצעות שליח עד הבית הינו 12 ש"ח שיתקזזו מסכום הזיכוי.
*במידה ופריטים יוחזרו מעבר לתאריך ההחזרה, לא יתקבל בגינם זיכוי ואיסוף המוצרים יהיה באחריות הלקוח.
שאלות? בקשות? מוזמנת ליצור קשר עם שירות לקוחות שישמח לעזור! בטלפון 1-700-50-60-49, בצ'ט או במייל
[email protected]