החזרות

ברצונך להחזיר פריט שרכשת? תוכלי לעשות זאת בקלות וללא עלות דרך דואר ישראל תוך 14 ימים מיום הגעת המשלוח אלייך.

את ההוראות המדויקות לביצוע ההחזרה תוכלי למצוא גם בטופס המצורף לאריזה בה קיבלת את ההזמנה. שימי לב, לא ניתן להחזיר/להחליף פריטים בסניפי הרשת.

החזרה של פריטי לבוש ואקססוריז:

- יש לוודא כי הפריט לא נלבש, לא נעשה בו שימוש ואין בו כל נזק או פגם

- על התווית להיות מצורפת לבגד בשלמותה
- יש לארוז את הפריט באריזתו המקורית
- יש לצרף לחבילה את טופס ההחזרה (הנחיות מפורטות מופיעות בהמשך)
- יש להדביק על גבי מדבקת המשלוח המקורית שעל האריזה את מדבקת הגוביינא המצורפת לחבילה.
  ודאי כי המדבקה מכסה את פרטי הכתובת שלך כראוי.
- שלחי את החבילה אלינו ללא עלות דרך סניף דואר ישראל הקרוב.


החבילה צפויה להתקבל אצלנו בתוך 14 ימי עסקים. בעת הגעתה ניידע אותך באמצעות מייל עדכון.

שאלות? בקשות? מוזמנת ליצור קשר עם שירות הלקוחות שישמח לסייע!
1-700-50-60-49 | [email protected]studio-pasha.com או באמצעות הצ׳אט באתר.


אותיות קטנות:
- החזר כספי יועבר לכרטיס האשראי ממנו בוצעה ההזמנה, בתוך 7 ימים ממועד קבלת הפריט במשרדינו.
- תנאי ההחזר זהים לתנאי העסקה המקורית. עסקה שבוצעה במספר תשלומים, תזוכה במספר
  תשלומים תואם.
- ביטול העסקה יתבצע על ידינו ואין צורך לפנות עם הבקשה לחברת האשראי.
- בהתאם להנחיות משרד הבריאות, גרביונים, גוזיות, מסכות ועגילים אינם ניתנים להחזרה או החלפה.
- לא יתבצע זיכוי על פריט אשר יימצא כי נפגם על ידי הלקוח.


כיצד ממלאים את טופס ההחזרה?
פשוט מאוד! בחבילה שקיבלת ישנו טופס אותו עלייך למלא ולצרף לאריזה המקורית יחד עם הפריט או הפריטים אותם תרצי להחזיר (לפי הנחיות ההחזרה המפורטות למעלה).

בטופס יש למלא את שמך המלא, מספר ההזמנה, מספר הפריט וכמובן - את סיבת ההחזרה כדי שנוכל ללמוד ולהשתפר!

את סיבת ההחזרה תוכלי לסמן בהתאם לאפשרויות הבאות:
1. המידה קטנה
2. המידה גדולה
3. הגזרה לא מתאימה לי
4. הפריט לא נראה כמו בתמונה באתר
5. הפריט לא נוח לי
6. איכות הפריט
7. הפריט פגום

אם סיימת למלא את הטופס, צרפי לחבילה בהתאם להנחיות ושלחי אלינו.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                החזרת פריט מקולקציית הבית:

במידה ותרצי להחזיר פריט מקולקציית הבית, תוכלי לעשות זאת בקלות תוך 14 יום מיום קבלת המשלוח

באמצעות שליח או עצמאית לסניף סטודיו פשה ברחוב לוינסקי 4 תל אביב (שכונת פלורנטין). לסניף זה ניתן להחזיר אך ורק פריטים מקולקציית הבית.

את ההוראות המדויקות לביצוע ההחזרה תוכלי למצוא גם בטופס המצורף לאריזה בה קיבלת את ההזמנה.

 

שימי לב, החזרת פריט שביר/עדין אינה מתבצעת דרך דואר ישראל.

פריט מסוג זה שישלח באמצעות הדואר הינו באחריות הלקוחה בלבד. לא תתאפשר החלפה או החזר כספי במידה ויגרם נזק לפריט בעת המשלוח.

 במידה ותרצי להחזיר פריט שביר/עדין באמצעות שליח, אנא צרי קשר עם שירות הלקוחות

בטלפון: 1-700-50-60-49  | במייל: [email protected]studio-pasha.com  | או באמצעות הצ׳אט באתר.

לאחר מסירת מספר הזמנה, קוד הפריט ושם הפריט אותו את מעוניינת להחזיר, שירות הלקוחות יידאגו לתאם מולך שליח עבור איסוף הפריט.

 

 לפני החזרת הפריט, הנך מתבקשת:

 - לוודא כי לא נעשה שימוש בפריט ואין בו כל נזק או פגם

- לארוז את הפריט באריזתו המקורית

- לצרף את טופס ההחזרה שקיבלת עם ההזמנה.

בטופס יש למלא את שמך המלא, מספר ההזמנה, מספר הפריט וכמובן - את סיבת ההחזרה.

- להדביק על גבי האריזה את מדבקת ה- ״שביר״ שקיבלת עם ההזמנה

(במידה ולא קיבלת מדבקה, תוכלי לכתוב על גבי הקרטון ״שביר״ באותיות גדולות וברורות)