שאלות ותשובות 

התמצאות באתר

 שכחתי את הסיסמה לאתר! מה עושים?

ניתן לשחזר את הסיסמה לאתר בקלות על ידי כניסה לעמוד ההתחברות ולחיצה על 'שכחת את סיסמתך?'
.לאחר מכן, יש למלא את כתובת הדואר האלקטרוני איתה נרשמת לאתר ובתוך כמה דקות יישלח אליך מייל לשחזור הסיסמה. כעת, יש לעקוב אחר ההוראות במייל ולהזין סיסמה חדשה

.לחילופין ניתן לפנות אלינו במייל או בטלפון ואנו נבצע את שיחזור הסיסמה עבורך 

איך ניתן לשנות את פרטי החיוב וכתובת המשלוח שהזנתי באתר?

את פרטי החיוב וכתובת המשלוח ניתן לשנות בחשבון שלך באתר בעמוד"הכתובות שלי".

כמו כן, תוכלי להזין כתובות נפרדות עבור חיוב ועבור משלוח. כדי שיהיה נוח, ניתן לשמור יותר מכתובת אחת למשלוח ובעת ביצוע הזמנה לבחור בין מספר כתובות קיימות (בית, משרד ועוד).

איך מבצעים הזמנה באתר?

הרכישה באתר שלנו נוחה וקלה! לאחר שגלשת באתר, מצאת את הפריטים שאהבת ובחרת את הצבע והמידה המתאימים לך, הוסיפי את הפריט לסל הקניות. ברגע שסיימת לבחור את הפריטים, הקליקי על כפתור ״סל הקניות״ ובדקי כי כל הפריטים שבחרת מופיעים ברשימה.

על מנת לבצע הזמנה, יש להתחבר לאתר על ידי הקלקה על כפתור ״התחברות״ (ממוקם בפינה הימנית-עליונה של המסך).

במידה וכבר נרשמת לאתר, הזיני את שם המשתמש והסיסמה שלך. במידה ואת עדיין לא רשומה, בחרי אחת מהאפשרויות: להירשם כמשתמשת חדשה, להתחבר באמצעות הפייסבוק/גוגל/אפל או לבצע רכישה כאורחת.

כעת ניתן להמשיך לביצוע התשלום. יש להזין כתובת למשלוח, לבחור את אופן התשלום ולהזין את הפרטים הדרושים.

סיימת? זה הזמן להקליק על כפתור ״בצעי הזמנה״ ולהתחיל להתרגש  - המשלוח בדרך אליך!

האם חייבים לפתוח חשבון באתר כדי לבצע הזמנה?

לא! ניתן לקנות באתר גם כאורחת. 

בכל זאת, אנחנו ממליצים להירשם לאתר כדי להפוך את תהליך הקנייה למהנה, קל ונוח יותר. משתמשים רשומים יכולים לשמור פריטים אהובים, כתובות למשלוח ופרטי אשראי, לעקוב אחר היסטוריית ההזמנות,קרדיטים לאתר ושוברים, לבצע בקלות החזרת פריט באמצעות שליח עד הבית וכמובן - להתעדכן בפריטים והמבצעים הכי שווים!

איך בודקים את סטטוס ההזמנה באתר?

ניתן לעקוב אחר סטטוס ההזמנה בחשבון שלך בעמוד "ההזמנות שלי".

האם ניתן לבטל הזמנה שזה עתה בוצעה?

בהחלט, אך יש לשים לב: אנחנו מתחילים בתהליך משלוח הפריטים באופן מיידי. במידה ויש בכוונתך לבטל את ההזמנה, נבקש ליצור קשר עם שרות הלקוחות שלנו בתוך שעה מרגע סיום ההזמנה ובשעות הפעילות. שרות הלקוחות שלנו זמין בימים א׳-ה׳ בין השעות: 09:00-16:00, בטלפון  1700-50-60-49, ב WhatsApp  שמספרו 050-7703598 או בצ'אט האתר.
במידה והזמנת בשעה שאינה בשעות הפעילות של שירות הלקוחות וברצונך לבטל את ההזמנה, יש לשלוח לנו מייל לכתובת: [email protected]  או לבטל דרך הטופס הבא > https://www.studiopasha.co.il/cancel-order/ ונציג יחזור אליך בשעות הפעילות. 

 

משלוחים

כיצד מתבצע משלוח עם שליח עד הבית?

בסיום תהליך הרכישה באתר יישלח אליך מייל עם מספר הזמנה. ברגע שנסיים לארוז את הפריטים שלך, יישלח מייל נוסף. כאשר החבילה תצא לדרך, תישלח אלייך הודעת SMS מחברת השילוח, הכוללת אפשרות למעקב אחר ההזמנה. 

איך אפשר לשנות כתובת לאחר ביצוע ההזמנה?

במידה וסיימת לבצע את ההזמנה וברצונך לשנות את הכתובת המשלוח, יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בתוך שעה מרגע סיום ההזמנה ובשעות הפעילות. שרות הלקוחות שלנו זמין בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:00-16:00 בטלפון 1700-50-60-49 או בצ'אט האתר. במידה וביצעת רכישה לאחר שעות הפעילות וברצונך לבטל או לבצע שינוי בהזמנה, ניתן לפנות לשירות הלקוחות במייל: [email protected] ואנו נטפל בנושא בהקדם האפשרי.

ביצעתי הזמנה! מתי החבילה תגיע אלי?

החבילה תישלח אליך באמצעות חברת השילוח תוך 2 ימי עסקים ממועד אישור העסקה בחברת האשראי (יום עסקים מסתיים בשעה 15:00).

כמובן שנעשה את כל המאמצים על מנת לספק את ההזמנה בהקדם האפשרי

קשה לי להחליט אם להזמין את המשלוח לכתובת מגוריי או לעבודה! מה עדיף?

השליח יצור עמך קשר בבוקר בו תגיע החבילה, על מנת לתאם זמן הגעה. אנחנו ממליצים לבחור כתובת זמינה בה יהיה לך נוח לקבל את החבילה רוב שעות היום.

ביצעתי הזמנה וקיבלתי SMS בו כתוב שהמשלוח בדרך אלי. איך אוכל לדעת מתי תגיע החבילה?

מרגע קבלת ה SMS החבילה צפויה להגיע אליך בתוך 2 ימי עסקים, בין השעות 8:00 ל- 22:00. השליח ייצור עמך קשר בבוקר שבו תגיע החבילה לתיאום זמן הגעה.   

 

החזרות

האם ניתן לבצע החלפה?

לא ניתן לבצע החלפה. ניתן להחזיר את הפריטים ולבצע הזמנה חדשה.

האם ניתן לבצע החזרה דרך סניפי הרשת?

לא ניתן לבצע החזרה דרך סניפי הרשת. במידה ותרצי להחזיר פריט, תוכלי לעשות זאת ללא עלות באמצעות הדואר או באמצעות שליח עד הבית (בעלות 12 ש"ח אשר תקוזז מהזיכוי שלך).

כיצד אוכל לבצע החזרה של פריט?

במידה ומסיבה כלשהי אינך מרוצה מהפריט, ניתן לשלוח אותו אלינו בהתאם להנחיות (עד 14 ימי עסקים מיום קבלת החבילה) ולקבל החזר כספי/קרדיט לשימוש באתר בהתאם להעדפתך
החזרה יכולה להתבצע בשתי הדרכים הבאות:

1.ללא עלות- דרך דואר ישראל ע״י שימוש במדבקת הגוביינא
ומילוי טופס ההחזרה שצורף לחבילה שלך לפי ההנחיות. להוראות לחצי כאן 

2. בתשלום-  הזמנת איסוף עם שליח עד הבית דרך האתר  בעלות של 12 ש"ח אשר תקוזז מסכום הזיכוי.

כמה זמן לוקח לחבילה שהחזרתי להגיע אליכם?

משלוח באמצעות דואר ישראל אורך עד 14 ימי עסקים. חבילה שנשלחה עם שליח צפויה להתקבל אצלנו עד 2 ימי עסקים. בעת קבלת הזיכוי/קרדיט לשימוש באתר ניידע אותך באמצעות עדכון מייל.

איבדתי/לא קיבלתי את מדבקת הגוביינא ששלחתם. איך אוכל להחזיר אליכם את החבילה ללא עלות במקרה כזה?

לא לדאוג. אפשר ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו ולקבל מדבקה חדשה באמצעות המייל.

 

התאמת מידה   

כיצד אדע מה המידה הנכונה עבורי באתר?

בעמוד הפריט ניתן לראות את מידותיו בס״מ, כך שתמיד תוכלי למדוד את עצמך בבית ולהחליט על מידה בהתאם. על מנת שתעשי זאת בצורה הנכונה ביותר, אנו ממליצים לצפות במדריך המידות שלנו, שם אנו מסבירים כיצד למדוד נכון את הגוף ועל מה יש לשים דגש בעת בחירת פריט.

 

ניוזלטר

איך אפשר לקבל דיוורים לדואר האלקטרוני?

זה מאוד פשוט. בחלק התחתון של כל עמוד באתר מופיעה תיבה בה ניתן להזין את כתובת האימייל שלך. לא לשכוח לאשר את קבלת הניוזלטר. אופציה נוספת היא להירשם דרך "החשבון שלי" באזור האישי. בסיום הפעולה יישלח אליך מייל המאשר את ההרשמה.

נרשמתי לקבלת הניוזלטר, אבל עדיין לא קיבלתי מכם מיילים. מה עושים?

קודם כל, יש לבדוק האם במקרה המיילים הגיעו לתיבת הספאם שלך. במידה וכן, יש לגרור את המייל לתיבה הראשית. במידה והמייל שלך הוא של Gmail, יש לוודא כי המיילים שלנו לא מגיעים באופן אוטומטי לתיקיית Promotions, אלא לתיבת המייל הראשית שלך, כך שניתן יהיה להבחין בהם ביתר קלות. כדי לעשות זאת, יש לסמן ב- V את המייל שהתקבל מאיתנו, להקליק על הכפתור הימני בעכבר (כאשר סימון העכבר נמצא מעל המייל), לבחור באפשרות "Move to tab" ולהעביר לתיקיית ה- Primary. מעתה, כל הניוזלטרים שלנו יגיעו ישירות לתיבה הראשית שלך.

נרשמתי לניוזלטר, כיצד אממש את ההטבה של 10% לקנייה?

 קודם כל, וולקאם! כיף שהצטרפת :) לאחר ההרשמה, תקבלי מאיתנו מייל עם קוד קופון מיוחד שיעניק לך10% הנחה. את קוד הקופון תוכלי להזין במקום הרלוונטי בסל הקניות לפני סיום הרכישה

 

   

מלאי

ראיתי פריט שאהבתי מאוד, אבל הוא אזל! מה אפשר לעשות?

אנחנו עושים את המקסימום כדי שכל הפריטים האהובים שאזלו, יחזרו למלאי. מה שכדאי לעשות בינתיים זה להיכנס לדף הפריט שאהבת, לבחור את הצבע והמידה הרצויים וללחוץ על כפתור העדכון שמופיע על המסך. בצורה הזו, במידה והפריט יחזור למלאי, נשלח אליך מייל מיוחד המעדכן אותך כי הפריט כעת במלאי וניתן להזמינו.

 האם כל הפריטים באתר האונליין קיימים בחנויות הרשת?

רוב הפריטים שקיימים באתר קיימים גם ברשת אך ישנם מספר לא מבוטל של פריטים שהינו ייחודי לאתר וניתן לרכוש רק דרך האתר.

 

תשלומים ומבצעים

באילו דרכים אפשר לשלם בעת רכישה באתר?

ניתן לשלם באמצעות כל סוגי כרטיסי האשראי (מלבד דיינרס): ישראכרט, מאסטרקארד, ויזה, אמריקן אקספרס, באמצעות חשבון ה- PayPal או באמצעות ביט ובאמצעות Apple Pay. לא ניתן לשלם במזומן.

 

האם אפשר לשלם במספר תשלומים?

בהחלט.

ברכישה מעל 200 ₪ - עד 2 תשלומים ללא ריבית.

ברכישה מעל 300 ₪ - עד 3 תשלומים ללא ריבית.

ברכישה מעל 400 ₪ - עד 4 תשלומים ללא ריבית.

ברכישה מעל 500 ₪ - עד 5 תשלומים ללא ריבית.

  

אבטחת מידע 

האם האתר מאובטח?

בהחלט. האתר מאובטח בתקן PCI. כל התקשורת בין הדפדפן שלך לאתר הינה מוצפנת. האתר עומד בתקני האבטחה המחמירים ביותר, והליך הקנייה נעשה בצורה המאובטחת והחסויה ביותר. כמו כן, בכדי להגביר את אבטחת חשבונך אנו ממליצים לך לשמור את פרטי המשתמש שלך וסיסמתך בסודיות, לרענן את הסיסמה לעתים תכופות ולהקפיד לא למסור אותה לאיש.

בעת ביצוע ההזמנה, הבחנתי בהודעה בה כתוב שהאתר אינו מאובטח. מה עושים?

שגיאה מסוג זה לרוב קשורה לתכנת האנטי וירוס המותקנת אצלך במחשב ולרוב מרמזת כי יש לחדש את רישיון האנטי וירוס. אפשרות נוספת היא לבצע את ההזמנה ממכשיר אחר בו אינו מותקן אנטי וירוס.

 

קולקציית CURVY

מדוע הקולקציה זמינה רק באון ליין ולא בסניפים?

CURVY הוא ליין האון ליין אונלי הראשון מבית סטודיו פשה, בעתיד הקרוב נשיק קווים נוספים שיהיו זמינים באתר בלבד, אנו רואים זאת כפני העתיד.

אילו מידות קיימות בליין CURVY?

טווח המידות בליין הוא 44-50. אנו מייצרים לפי דרישה, ככל שתהיה דרישה למידות נוספות, נפעל בהתאם.