FINAL SALE!

פריטים קיציים ומדויקים - עד 59 ₪ בלבד

שאלות ותשובות 



התמצאות באתר

 

 שכחתי את הסיסמה לאתר! מה עושים?

ניתן לשחזר את הסיסמה לאתר בקלות על ידי כניסה לחשבון שלך באתר או לעמוד ההתחברות ולחיצה על איפוס סיסמה (תחת ׳לקוחות רשומים׳). לאחר מכן, יש למלא את כתובת הדואר האלקטרוני איתה נרשמת לאתר ובתוך כמה דקות יישלח אליך מייל לשחזור הסיסמה. כעת, יש לעקוב אחר ההוראות במייל ולהזין סיסמה חדשה.

  

איך ניתן לשנות את פרטי החיוב וכתובת המשלוח שהזנתי באתר?

את פרטי החיוב וכתובת המשלוח ניתן לשנות בחשבון שלך באתר בעמוד"הכתובות שלי".

כמו כן, תוכלי להזין כתובות נפרדות עבור חיוב ועבור משלוח. כדי שיהיה נוח, ניתן לשמור יותר מכתובת אחת למשלוח ובעת ביצוע הזמנה לבחור בין מספר כתובות קיימות (בית, משרד ועוד).

 

איך מבצעים הזמנה באתר?

הרכישה באתר שלנו נוחה וקלה! לאחר שגלשת באתר, מצאת את הפריטים שאהבת ובחרת את הצבע והמידה המתאימים לך, הוסיפי את הפריט לסל הקניות. ברגע שסיימת לבחור את הפריטים, הקליקי על כפתור ״סל הקניות״ ובדקי כי כל הפריטים שבחרת מופיעים ברשימה.

על מנת לבצע הזמנה, יש להתחבר לאתר על ידי הקלקה על כפתור ״התחברות״ (ממוקם בפינה הימנית-עליונה של המסך).

במידה וכבר נרשמת לאתר, הזיני את שם המשתמש והסיסמה שלך. במידה ואת עדיין לא רשומה, בחרי אחת מהאפשרויות: להירשם כמשתמשת חדשה, להתחבר באמצעות הפייסבוק, או לבצע רכישה כאורחת.

כעת ניתן להמשיך לביצוע התשלום. יש להזין כתובת למשלוח, לבחור את אופן התשלום ולהזין את הפרטים הדרושים.

סיימת? זה הזמן להקליק על כפתור ״בצעי הזמנה״ ולהתחיל להתרגש  - המשלוח בדרך אליך!

 

האם חייבים לפתוח חשבון באתר כדי לבצע הזמנה?

לא! ניתן לקנות באתר גם כאורחים.  

בכל זאת, אנחנו ממליצים להירשם לאתר כדי להפוך את תהליך הקנייה למהנה, קל ונוח יותר. משתמשים רשומים יכולים לשמור פריטים אהובים, כתובות למשלוח ופרטי אשראי, לעקוב אחר היסטוריית ההזמנות וכמובן - להתעדכן בפריטים והמבצעים הכי שווים!

 

איך בודקים את סטטוס ההזמנה באתר?

ניתן לעקוב אחר סטטוס ההזמנה בחשבון שלך בעמוד "ההזמנות שלי".

 

האם ניתן לבטל הזמנה שזה עתה בוצעה?

בהחלט, אך יש לשים לב: אנחנו מתחילים בתהליך משלוח הפריטים באופן מיידי. במידה ויש בכוונתך לבטל את ההזמנה, נבקש ליצור קשר עם שרות הלקוחות שלנו בתוך שעה מרגע סיום ההזמנה ובשעות הפעילות. שרות הלקוחות שלנו זמין בימים א׳-ה׳

בין השעות: 09:00-16:00, בטלפון  1700-50-60-49 או בצ'אט האתר. במידה והזמנת בשעה שאינה בשעות הפעילות של שירות הלקוחות וברצונך לבטל את ההזמנה, יש לשלוח לנו מייל לכתובת: [email protected] ואנו נטפל בנושא בהקדם האפשרי. 

 

 

משלוחים

 

כיצד מתבצע משלוח עם שליח עד הבית?

בסיום תהליך הרכישה באתר יישלח אליך מייל עם מספר הזמנה. ברגע שנסיים לארוז את הפריטים שלך, יישלח מייל נוסף. כאשר החבילה תצא לדרך, תישלח אלייך הודעת SMS מחברת השילוח, הכוללת אפשרות למעקב אחר ההזמנה. 

 

איך אפשר לשנות כתובת לאחר ביצוע ההזמנה?

במידה וסיימת לבצע את ההזמנה וברצונך לשנות את הכתובת המשלוח, יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בתוך שעה מרגע סיום ההזמנה ובשעות הפעילות. שרות הלקוחות שלנו זמין בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:00-16:00 בטלפון 1700-50-60-49 או בצ'אט האתר. במידה וביצעת רכישה לאחר שעות הפעילות וברצונך לבטל או לבצע שינוי בהזמנה, ניתן לפנות לשירות הלקוחות במייל: [email protected] ואנו נטפל בנושא בהקדם האפשרי.

 

ביצעתי הזמנה! מתי החבילה תגיע אלי?

במידה והזמנת משלוח עם שליח עד הבית, החבילה תגיע אלייך עד 3 ימי עסקים מרגע ביצוע ההזמנה, יום עסקים מוגדר בחברתנו עד השעה 15:00. השליח יתאם עמך את הגעתו דרך מספר הטלפון שהזנת בתהליך הקנייה.

  

קשה לי להחליט אם להזמין את המשלוח לכתובת מגוריי או לעבודה! מה עדיף?

השליח יצור עמך קשר בבוקר בו תגיע החבילה, על מנת לתאם זמן הגעה. אנחנו ממליצים לבחור כתובת זמינה בה יהיה לך נוח לקבל את החבילה רוב שעות היום.

 

ביצעתי הזמנה וקיבלתי מסרון בו כתוב שהמשלוח בדרך אלי. איך אוכל לדעת מתי תגיע החבילה?

מרגע קבלת המסרון החבילה צפויה להגיע אליך בתוך 2 ימי עסקים, בין השעות 8:00 ל- 20:00. השליח ייצור עמך קשר בבוקר שבו תגיע החבילה לתיאום זמן הגעה. במידה ותרצי, תוכלי לבקש התראה של פרק זמן רצוי לפני הגעת השליח.  

 

  

החזרות


האם ניתן לבצע החלפה?

לא ניתן לבצע החלפה. ניתן להחזיר את הפריטים ולבצע הזמנה חדשה.

 

האם ניתן לבצע החזרה דרך סניפי הרשת?

לא ניתן לבצע החזרה דרך סניפי הרשת. במידה ותרצי להחזיר פריט, תוכלי לעשות זאת ללא עלות באמצעות הדואר. לפרטים נוספים

 

כיצד אוכל לבצע החזרה של פריט?

במידה והתחרטת מכל סיבה שהיא, ניתן לשלוח אלינו את הפריט בדואר ישראל ללא תשלום עד 14 ימים מיום הגעתו אליך. יש לארוז את הפריט בחבילה המקורית בה הגיע ולהדביק את מדבקת הגוביינא המצורפת למשלוח (על גבי המדבקה המקורית). יש להקפיד כי הכתובת שלנו נותרת ברורה על החבילה. בטופס המצורף לחבילה, יש לסמן את סיבת ההחזרה של הפריט. נא לשים לב שמשלוח באמצעות דואר ישראל אורך עד 14 ימי עסקים. ניתן לעקוב אחרי ההחזרה באמצעות מספר המעקב המופיע על המדבקה באתר דואר ישראל. ברגע שהפריט יגיע אלינו ולאחר שיעבור בקרה על ידינו, נשלח אלייך מייל המעדכן על זיכוי אמצעי התשלום.

 

כמה זמן לוקח לחבילה שהחזרתי להגיע אליכם?

משלוח באמצעות דואר ישראל אורך עד 14 ימי עסקים. ניתן לעקוב אחרי המשלוח באמצעות מספר המעקב המופיע על המדבקה באתר דואר ישראל.

  

איבדתי/לא קיבלתי את מדבקת הגוביינא ששלחתם. איך אוכל להחזיר אליכם את החבילה ללא עלות במקרה כזה?

לא לדאוג. אפשר ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בטלפון - 1700-50-60-49  בימים א-ה' בין השעות 9:00-16:00 או במייל [email protected] או בצ'אט.

 

   

התאמת מידה   

 

כיצד אדע מה המידה הנכונה עבורי באתר?

בעמוד הפריט ניתן לראות את מידותיו בס״מ, כך שתמיד תוכלי למדוד את עצמך בבית ולהחליט על מידה בהתאם. על מנת שתעשי זאת בצורה הנכונה ביותר, אנו ממליצים לצפות במדריך המידות שלנו, שם אנו מסבירים כיצד למדוד נכון את הגוף ועל מה יש לשים דגש בעת בחירת פריט.

 

   

ניוזלטר

 

איך אפשר לקבל דיוורים לדואר האלקטרוני?

זה מאוד פשוט. בחלק התחתון של כל עמוד באתר מופיעה תיבה בה ניתן להזין את כתובת האימייל שלך. לא לשכוח לאשר את קבלת הניוזלטר. אופציה נוספת היא להירשם דרך "החשבון שלי" באזור האישי. בסיום הפעולה יישלח אליך מייל המאשר את ההרשמה.

 

נרשמתי לקבלת הניוזלטר, אבל עדיין לא קיבלתי מכם מיילים. מה עושים?

קודם כל, יש לבדוק האם במקרה המיילים הגיעו לתיבת הספאם שלך. במידה וכן, יש לגרור את המייל לתיבה הראשית. במידה והמייל שלך הוא של Gmail, יש לוודא כי המיילים שלנו לא מגיעים באופן אוטומטי לתיקיית Promotions, אלא לתיבת המייל הראשית שלך, כך שניתן יהיה להבחין בהם ביתר קלות. כדי לעשות זאת, יש לסמן ב- V את המייל שהתקבל מאיתנו, להקליק על הכפתור הימני בעכבר (כאשר סימון העכבר נמצא מעל המייל), לבחור באפשרות "Move to tab" ולהעביר לתיקיית ה- Primary. מעתה, כל הניוזלטרים שלנו יגיעו ישירות לתיבה הראשית שלך.

 

   

מלאי

 

ראיתי פריט שאהבתי מאוד, אבל הוא אזל! מה אפשר לעשות?

אנחנו עושים את המקסימום כדי שכל הפריטים האהובים שאזלו, יחזרו למלאי. מה שכדאי לעשות בינתיים זה להיכנס לדף הפריט שאהבת, לבחור את הצבע והמידה הרצויים וללחוץ על כפתור העדכון שמופיע על המסך. בצורה הזו, במידה והפריט יחזור למלאי, נשלח אליך מייל מיוחד המעדכן אותך כי הפריט כעת במלאי וניתן להזמינו.

 

 האם כל הפריטים באתר האונליין קיימים בחנויות הרשת?

רוב הפריטים שקיימים באתר קיימים גם ברשת אך ישנם מספר לא מבוטל של פריטים שהינו ייחודי לאתר וניתן לרכוש רק דרך האתר.

 

   

תשלומים ומבצעים

 

באילו דרכים אפשר לשלם בעת רכישה באתר?

ניתן לשלם בכל סוגי כרטיסי האשראי: ישראכרט, מאסטרקארד, ויזה, אמריקן אקספרס

מלבד דיינרס או באמצעות חשבון ה-PayPal, לא ניתן לשלם במזומן.

 

האם אפשר לשלם במספר תשלומים?

בהחלט.

ברכישה מעל 200 ₪ - עד 2 תשלומים ללא ריבית.

ברכישה מעל 300 ₪ - עד 3 תשלומים ללא ריבית.

ברכישה מעל 400 ₪ - עד 4 תשלומים ללא ריבית.

ברכישה מעל 500 ₪ - עד 5 תשלומים ללא ריבית.

 

האם אפשר לשלם במזומן?

לא ניתן לשלם במזומן. אפשר לשלם בכל סוגי כרטיסי האשראי מלבד דיינרס ובחשבון PayPal.

 

  

אבטחת מידע 

  

האם האתר מאובטח?

בהחלט. האתר מאובטח בתקן PCI. כל התקשורת בין הדפדפן שלך לאתר הינה מוצפנת. האתר עומד בתקני האבטחה המחמירים ביותר, והליך הקנייה נעשה בצורה המאובטחת והחסויה ביותר. כמו כן, בכדי להגביר את אבטחת חשבונך אנו ממליצים לך לשמור את פרטי המשתמש שלך וסיסמתך בסודיות, לרענן את הסיסמה לעתים תכופות ולהקפיד לא למסור אותה לאיש.

 

בעת ביצוע ההזמנה, הבחנתי בהודעה בה כתוב שהאתר אינו מאובטח. מה עושים?

שגיאה מסוג זה לרוב קשורה לתכנת האנטי וירוס המותקנת אצלך במחשב ולרוב מרמזת כי יש לחדש את רישיון האנטי וירוס. אפשרות נוספת היא לבצע את ההזמנה ממכשיר אחר בו אינו מותקן אנטי וירוס.